Tuesday, March 31, 2009

FRIENDS & ENEMIES



こんにちは人々….!!



Seperti yang kamu semua baca di tajuk itu,semua orang ada KAWAN kan?.Bagaimana ya nak mulakan?ok lah,aku mulakan dengan sebuah cerita :


aku ada seorang yang bernama **** (nama die mmg macam nie la,haha). kadang-kadang beliau suke menghentam orang x tentu pasal,kadang-kadang die baik (2 in 1 aku rase la).aku ok kawan dengan die tapi ada satu insiden yang aku boleh lupakan sehingga hari ini. SHE'S ANNOYING!! (aku tulis nie bukan untuk menghina beliau).beliau pernah cuba merampas apa yang sepatutnya menjadi milik aku (cewah!) dan aku pun x tahu la betapa bebal nya (mak aku selalu berkata begini ) aku kerana membiarkannya terjadi. die memang baik dari segi barang beliau tapi aku x berapa berkenan tentang perangai beliau. Sampai sekarang aku still kawan dengan beliau dengan harapan beliau akan berubah satu hari nanti ...

SO APA AKU PERLU BUAT??


Antara respon2 yang aku terima dari member2 aku yang lain :

1. Buat endah x endah aja dengan dia. (hurmm???)
2. Jangan kawan lagi dengan dia kerana dia akan tikam belakang kau balik. (relevan meh?)
3. Pindah/tukar bilik (nape lak aku yang kena tukar bilik?)
4. Jauhkan diri dari dia selama 3 malam (errrr?)
5. Bunuh dia (kejam gila member aku sorang nie!!)
6. Berbaik dengan dia (bluerghh)
7. Balas dendam!! (aiyark!!)

Berdasarkan respon2 yang aku terima sejak akhir2 ini, aku membuat keputusanku sendiri dengan BUAT X TAHU TENTANG DIRI DIA ( aku rase inilah idea yang paling baik).

p/s : aku sebenarnya memang tak suka nak complain pasal orang lain tapi kalau dah melebihi batas kesabaran,aku x leh jamin.Peace (^-^)v...

END

No comments:

Post a Comment