Tuesday, January 4, 2011

recent news from me :D

i got stuck at my own home,like a prisoner.dont know what to do.haha.bored.pagi td,bangun awal2.ikut mak aku g pasar pagi.beli brg2 dapur.then balik,smpai x ada bende nak wat dah sbb 2 je bnde yg bole wat pagi2.cube kalo ko wat mende ekstrim siang2,x ke gila namenya?haha
semalam pegi mandi sungai dgn sepupu2 aku.saja suka2.memandangkan skg nie kdg2 ujan so sungai melimpah dgn air yg bnyk.dah mcm air terjun padahal sungai.seronok jgak jdi budak2 kdg2.aku tanpa segan silunya terjun tanpa ada keraguan.ewah.
baru2 nie jugak.kucing aku bernama Itam da mati,haish,ilang lgi sorg ahli family.woo~
kucing umah aku yg sepatutnya ada 7 ekor skang da tggl 3 ekor.bnyk da mati.pergh.
P/S : ahh.rase kne cari lagi kucing betina bab kucing umah aku skang nie semuanya jantan :D

2 comments: